Vaihto, palautus ja takuu
Kaikilla verkkokauppamme tuotteilla on 14 vuorokauden palautusaika. Kaikista palautuksista on ilmoitettava kauppiaalle etukäteen palautuslomakkeella 14 vrk kuluessa siitä kun olet vastaanottanut tuotteet. Viallinen tuote voidaan vaihtaa toiseen tuotteeseen ja hinnoittelusta sovimme erikseen, mikäli vaihdettava tuote on arvokkaampi kuin tilattu tuote.
Ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme saat tarkemmat tiedot palautukseen ja vaihtoon liittyen.
Kaikilla myymillämme tuotteilla on vähintään yhden (1) vuoden takuu.
Haluan vaihtaa tuotteen, kuinka toimin?
- Kirjoita meille yhteydenottolomakkeen kautta, mitkä tuotteet haluat vaihtaa ja mihin tuotteisiin. Kun saamme tiedon, mitkä tuotteet haluat vaihdossa tilalle, voimme lähettää ne mahdollisimman nopeasti sinulle. Kerro meille myös oletko ollut asian tiimoilta jo yhteydessä asiakaspalveluun, sekä nimesi ja tilausnumerosi. Pääset yhteydenottolomakkeeseen tästä.
Haluan vaihtaa tuotteen ja uusi tuote on eri hintainen kuin tilaamani, kuinka toimin?
- Kirjoita meille yhteydenottolomakkeen kautta viesti, että haluat vaihtaa tuotteen. Kirjoita viestiin nimesi, tilausnumero ja tuotteet jotka haluat palauttaa, sekä tuotteet jotka haluat vaihdossa tilalle. Pääset yhteydenottolomakkeeseen tästä.
Haluan palauttaa tuotteen ja perua tilaukseni, kuinka toimin?
-
Kirjoita meille yhteydenottolomakkeen kautta viesti, että haluat palauttaa tuotteen. Kirjoita viestiin nimesi, tilausnumerosi sekä tuotteet, jotka haluat palauttaa. Arvostaisimme myös, jos kertoisit, miksi päädyit palauttamaan tuotteen. Pääset yhteydenottolomakkeeseen tästä.
HUOMIOITAVAA!
- Tuotteelle ei myönnetä palautus- ja / tai peruutusoikeutta, jos se on erityisesti ostajan toivomuksesta valmistettu, tilattu tai muokattu hyödyke, kun työn suorittaminen on ehditty aloittaa, tai juuri asiakasta varten hankittavan tuotteen ostotilaus on valmistunut.
- POSTIENNAKKOKIRJEITÄ EMME NOUDA, vaan palautukset tulee tehdä ohjeiden mukaisesti. Ohjeet saat ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme! Kaikki muut aiheutuneet kulut vähennetään palautuksen summasta.
Palautusosoite:
Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme ennen palautuksia!
EVstore.fiSmartposti: KMarket Hiukkavaara Oulu90670, OuluSuomiToimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainenvaihto- ja palautusoikeus.
Palautukset
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme niin neuvomme sinua palautuksien kanssa.
Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin tai tuotteisiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:
- Sähköpostilla osoitteesta info@evtore.fi
- Puhelimitse arkisin n. klo. 8 - 16 numerosta: +358 405366464
- Voit olla yhteydessä myös WhatsAppilla tai tekstiviestillä.